bdswiss

Profil Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.  

stoklasa foto

Specializace

Marketingová komunikace

Strategický marketing

Mezinárodní marketing

Publikační činnost v oblasti

Interkulturní marketing

Regionální značky

CRM - řízení vztahů se zákazníky

Výběr z publikační činnosti

Czech food and regional brands within the globalized market. Advanced Social Science Letters. American Applied Sciences Research Institute. ISBN 978-1-937728-07-6,. rok vydání 2013.

Can CRM be used by SMEs to help to reach customers?.Proceedings of the 20th Annual Conferences on Marketing and Business Strategies for Central&Eastern Europe.Wirtschafts Universitat Wiena. ISBN 978-3-9503290-1-8. rok vydání 2012.

Utilization of CRM by small and medium enterprises. 7th international symposium on business administration. Çanakkale Onsekiz Mart University. ISBN 978-605-4222-18-6. rok vydání 2012.

Customer relationship management - theory and principles. Acta academica karviniensia. rok vydání 2012. ISSN 1212-415X

Multinational companies in the Czech retail market. Globalisation, Dimensions & Impacts. IJOPEC Publication. ISBN 978-0956825629. rok vydání 2011.